9 Aralık 2016 Cuma

8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı 44.Sayfa Cevapları

SAYFA  44 CEVAPLARI 8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı

Ders ve çalışma kitaplarının cevaplarını sitemizde bulabileceksiniz. Bu yıl da ödevlerinizde size yardımcı olacağız. 

Sitemizde yayınlanan çalışma kitaplarının cevapları kesin doğruluk teşkil etmemektedir. Paylaşılan sayfalar, kendi cevaplarınız ile karşılaştırmanız için yayınlanmaktadır. Bu sebeple bu yayınlar ile ancak kendi cevaplarınızın doğruluğunu kontrol edebilirsiniz.

8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı 44.Sayfa Cevapları

9. ETKİNLİK

“Kar(,) lapa lapa yağıyor(;) etrafı sessiz bir beyazlık kaplıyordu. Pencereden bakıyor(,) düşen her kar tanesiyle hayallere dalıyordum. Unutamıyor(;) özlüyordum çocukluğumun karla kaplı sokağını…”

10. ETKİNLİK

• Bu şehirden gidince onu bir daha gören olmadı. Zarf-Fiil, Sıfat-Fiil
• Onunla gezmeye gidecek misiniz? İsim-Fiil
• Şairin özgün söyleyişi beni etkiledi. İsim-Fiil
• Evin yola bakan yönü güneş alıyordu. Sıfat-Fiil
• Onunla karşılaşmak bizi heyecanlandırmıştı. İsim-Fiil

11. ETKİNLİK

• Sana gelemeyeceğimi söyledim. Sen beni ciddiye almadın.
Sana gelemeyeceğimi söylediğimde sen beni ciddiye almadın.

• Gece gündüz çalıştım. Yüksek not aldım.
Gece gündüz çalışıp yüksek not aldım.

• Kardeşim müziği yüksek sesle dinledi. Babam uyardı.
Kardeşim müziği yüksek sesle dinleyince babam uyardı.

• Evlerinin önünden geçtim. Onunla karşılaştım.
Evlerinin önünden geçerken onunla karşılaştım.

12. ETKİNLİK

İçinde Fiilimsi Bulunan Atasözleri
  • El için kuyu kazan, evvelâ kendi düşer.
  • Taşıma su ile değirmen dönmez.
  • Giden kağnının gölgesinde oturulmaz.


8.SINIF TÜRKÇE DİKEY YAYINLARI ÇALIŞMA KİTABI DİĞER SAYFALAR İÇİN TIKLAYINIZ

Paylaş

Benzer Yayınlar

8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı 44.Sayfa Cevapları
4/ 5
Oleh