9 Aralık 2016 Cuma

8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı 49.Sayfa Cevapları

SAYFA  49 CEVAPLARI 8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı

Ders ve çalışma kitaplarının cevaplarını sitemizde bulabileceksiniz. Bu yıl da ödevlerinizde size yardımcı olacağız. 

Sitemizde yayınlanan çalışma kitaplarının cevapları kesin doğruluk teşkil etmemektedir. Paylaşılan sayfalar, kendi cevaplarınız ile karşılaştırmanız için yayınlanmaktadır. Bu sebeple bu yayınlar ile ancak kendi cevaplarınızın doğruluğunu kontrol edebilirsiniz.


8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı 49.Sayfa Cevapları

9. ETKİNLİK

Yalvaran gözlerle etrafa bakarken onu gördüm.
»Yalvarak gözlerle etrafa bakıyordu. Onu gördüm

Sulu boya tablomu bitirip sergiye yetiştirdim.
»Sulu boya tablomu bitirdim. Sergiye yetiştirdim.

Endişeye kapılarak oradan uzaklaştı.
»Endişeye kapıldı. Oradan uzaklaştı.


10. ETKİNLİK

Şarkı söyleyen sanatçıyı ayakta alkışladık.
»Şarkı söyleyeni ayakta alkışladık.

Kütüphaneden seçtiğim kaynaklar yeterliydi.
»Kütüphaneden seçtiklerim yeterliydi.

Gelen yazıları tasnif etmek işimizi kolaylaştırdı.
»Gelenleri tasnif etmek işimizi kolaylaştırdı.

Yıkanan çamaşırları ütüleyip dolaba kaldırdım.
»Yıkananları ütüleyip dolaba kaldırdım.

Yaralanan yolcular için Acil Yardım Merkezini aradım.
»Yaralananlar için Acil Yardım Merkezini aradım.


8.SINIF TÜRKÇE DİKEY YAYINLARI ÇALIŞMA KİTABI DİĞER SAYFALAR İÇİN TIKLAYINIZ

Paylaş

Benzer Yayınlar

8.Sınıf Dikey Yayınları Türkçe Çalışma Kitabı 49.Sayfa Cevapları
4/ 5
Oleh